Tracksuit + Shirt








    Rzadko chodzę w dresach, ale pomyślałem, że flanelowa koszula nie będzie złym pomysłem do przełamania luźnego stylu. Ostatnio miałem, też tendencje do noszenia ciemnych lub czarnych ubrań. Widząc tak pochmurny dzień za oknem przywdziałem kolory. Dumny kroczyłem nieodziany w nic czarnego. Z czasem jednak poczułem, że wszyscy (no dobra, prawie wszyscy) się na mnie patrzą. Biorąc pod uwagę zacofanie modowe społeczeństwa stwierdziłem, że nie ma nic dziwnego w tej szczegółowej obserwacji mojego stroju. Z uśmiechem na twarzy szedłem dalej, ale gdy jakaś kobieta wstała z ławki tylko po to, żeby dogłębniej mnie "zmierzyć" pomyślałem, że tu chodzi o coś innego. Przeszedłem obok witryny sklepowej, przejrzałem się, obejrzałem się dookoła i... wszystko było już jasne! Byłem jedynym kolorowym obiektem na ulicy. Dlatego apeluję do was - noście kolory! To nic nie boli, a jak dobrze i modnie (bo przypominam kolory są HOT) wygląda!
sh blouse . new yorker shirt and tracksuit . converse shoes . vintage bag

Enjoy! Matt

9 comments:

  1. świetnie wyglądasz ;)
    super wyglądają te dresy ;)

    wpadnij do mnie ;))
    http://maggie-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super zestaw! Świetna torba, sama chciałabym taką mieć;)
    F.

    ReplyDelete
  3. your looks are amazing!

    ReplyDelete
  4. wyglądasz odjazdowo!!! a ten wisior kradnę:D

    ReplyDelete
  5. Gdzie ten most?? Czy to wrocław?:>> Wisior to dobry pomysl na DIY, chyba cos wykombinuje;)

    ...a wolnej chwili zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam swoja droge z blogowaniem i licze na rzetelna opinie kogos bardziej doswiadczonego w tej sferze, bedzie mi ilo jak zostawisz komentarz i dodasz do obserwowanych jesli Ci sie spodoba;))

    www.nkdlunch.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Rewelacja:)Super,ze dodales troche koloru,moim zdaniem powinienes to robic czesciej:)
    Dzieki za odwiedziny i zapraszam ponownie oczywiscie:)

    ReplyDelete
  7. Strasznie podobaja mi sie Twoje trampki i torba, rewelacje doslownie. :D
    xoxo

    ReplyDelete
  8. siema jestem facetem, szukałem sobie blogów nastolatków płci męskiej i jakoś natknąłem się na Ciebie. Jedna rada - zacznij obrabiać zdjęcia, według mnie są za mało ostre i nie przyciągają uwagi, choć same outfity całkiem spoko ;)
    enjoy
    P.S. nie miałem zamiaru Cię skrytykować, jedynie dać radę : )

    ReplyDelete